Nowa wersja forum już działa! Przez najbliższe dni będziemy je sukcesywnie poprawiać/usprawniać. Wszelkie uwagi i propozycje możecie zgłaszać tutaj:
http://forum.skijumping.pl/index.php/topic,4506.msg755026.html#new

Autor Wątek: Francuzi  (Przeczytany 18607 razy)

aarie_kissa

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Francuzcy SKOCZKOWIE
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 13, 2003, 15:31:55 »
hehe, jeden kłopot mniej :D :D
a black child thinks too... :D

Far away over the cold fog mountains
we have to leave now, before a new day breaks eternally...

Blind Guardian, Opeth, Summoning, The 69 Eyes RULEZ!!!

EGB

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2565
    • Zobacz profil
    • http://www.finowie.skijumping.pl
Francuzcy SKOCZKOWIE
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 13, 2003, 15:46:00 »
Uświadomcie mnie może co to za dieta ???  :wink:  :lol:
I won\'t listen to anyone\'s last words
There\'s nothing left for you to say
Soon you\'ll be dead anyway ... (GD)

aarie_kissa

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Francuzcy SKOCZKOWIE
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 13, 2003, 16:06:34 »
na tą cudowną diete składają się zupa fasolowa oraz groch z kapustą :D :D Mąż Keffi, Kasai,zastosował ją i wygrał w Villingen :D :D
a black child thinks too... :D

Far away over the cold fog mountains
we have to leave now, before a new day breaks eternally...

Blind Guardian, Opeth, Summoning, The 69 Eyes RULEZ!!!

Kayah (Ville)

  • Gość
Francuzcy SKOCZKOWIE
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 13, 2003, 16:12:53 »
Evann a co te francuzkie skoczki narobili w Libercu ??

EGB

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2565
    • Zobacz profil
    • http://www.finowie.skijumping.pl
Francuzcy SKOCZKOWIE
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 13, 2003, 19:27:26 »
Eeeeeee no - koffani byli po prostu :-)) Super się z nimi rozmawiało i w ogóle :D D: Cudowni chłopcy  :roll: (love)
I won\'t listen to anyone\'s last words
There\'s nothing left for you to say
Soon you\'ll be dead anyway ... (GD)

EGB

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2565
    • Zobacz profil
    • http://www.finowie.skijumping.pl
Francuzcy SKOCZKOWIE
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 16, 2003, 19:07:41 »
Kayah - założyłaś temat, to się nim teraz zaopiekuj, ja sama do siebbie nie kcem pisać (wrr) :P
I won\'t listen to anyone\'s last words
There\'s nothing left for you to say
Soon you\'ll be dead anyway ... (GD)

aarie_kissa

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Francuzcy SKOCZKOWIE
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 16, 2003, 19:40:31 »
możesz pisać do mnie, nie obrażę się :D :D
a black child thinks too... :D

Far away over the cold fog mountains
we have to leave now, before a new day breaks eternally...

Blind Guardian, Opeth, Summoning, The 69 Eyes RULEZ!!!

ollie

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2816
    • Zobacz profil
Francuzcy SKOCZKOWIE
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 25, 2003, 15:24:30 »
A TAK Z CIEKAWOSCI SIE SPYTAMpo jakiemu z nimi rozmawialas bo oni to w angielskim nie sa najlepsi?
FCB Immer wieder
Immer wieder FC Bayern Muenchen
Du bist mein Verein
FCB Immer wieder
FC Bayern Muenchen du sollst ewig Deutscher Meister sein!!!

EGB

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2565
    • Zobacz profil
    • http://www.finowie.skijumping.pl
Francuzcy SKOCZKOWIE
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 26, 2003, 18:29:22 »
Dlaczego nienajlepsi ??? Nikolas gadał po angielsku bardzo płynnie :D Emuś rzeczywiście jakby mniej, ale problemu nie było :D

Wiesz wlałaś nadzieję w moje serce, ze może nie zrozumieli wszystkiego co powiedziałam :twisted:  :lol:
I won\'t listen to anyone\'s last words
There\'s nothing left for you to say
Soon you\'ll be dead anyway ... (GD)

Adam

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
    • http://andrut-jr.blog.pl
Francuzcy SKOCZKOWIE
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 27, 2003, 20:22:59 »
Według mnie Francuzi są za słabi aby robić im forum przeciez ich do konkursu kwalifikuje się tylko dwuch a jak się zakwalifikują to już jest święto!!!
Katowice z Małyszem

EGB

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2565
    • Zobacz profil
    • http://www.finowie.skijumping.pl
Francuzcy SKOCZKOWIE
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 28, 2003, 09:35:19 »
Przecież nie mają forum  :? Tylko temacik, a na temat zasługują !! Bez względu na kwalifikowanie się konkursu :lol:  :P  :twisted:
I won\'t listen to anyone\'s last words
There\'s nothing left for you to say
Soon you\'ll be dead anyway ... (GD)

ollie

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2816
    • Zobacz profil
Francuzcy SKOCZKOWIE
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 28, 2003, 15:21:09 »
KAZDY ZASLUGUJE NA SWOJ TEMACIK A JUZ NA PEWNO FRANCUZIKI.NO CO TY EVENN NIE MARTW SIE JA Z NIMI TAK DAWNO NIE GADALAM ZE MOZE JUZ OD TAMTEGO CZASU SIE NAUCZYLI.NICOLAS TO UMIAL ALE CHEDALOWI I SANTIAGO TO MUSIAL TLUMACZYC ALE TO BYLO DAWNO I MOZE JUZ NIE PRAWDA WIEC NIE ZAMARTWIAJ SIE DZIEWCZYNO.JA ZA TO MAM SIE O CO MARTWIC BO MOJ MARTINEK JUZ NAWET NA KONTYNENTALU SOBIE NIE RADZI.POOR BABE
FCB Immer wieder
Immer wieder FC Bayern Muenchen
Du bist mein Verein
FCB Immer wieder
FC Bayern Muenchen du sollst ewig Deutscher Meister sein!!!

Adam

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
    • http://andrut-jr.blog.pl
Francuzcy SKOCZKOWIE
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 28, 2003, 15:53:12 »
Francuzi temat mogą mieć ale na forunm nie zasługują nawet reprezentanci Białorusi mogą mieć temat! :)
Katowice z Małyszem

EGB

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2565
    • Zobacz profil
    • http://www.finowie.skijumping.pl
Francuzcy SKOCZKOWIE
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 28, 2003, 20:51:50 »
A ktoś założył forum francuskie ?????  :? Bo jeśli nie, to nie widzę sensu w rozważaniach, czy na nie zasługują, czy nie :-)) Białorusini jak najbardziej zasługują na temat i jeśli masz na to ochotę, to zakładaj :twisted: I btw. Witaj na forum (kciuk)

Ollie - ja się właśnie pocieszałam, że nie zrozumieli, a nie dołuję :wink:  :wink: Prawdę powiedziawszy wolałabym, zeby NIE WSZYSTKO zrozumieli D:
I won\'t listen to anyone\'s last words
There\'s nothing left for you to say
Soon you\'ll be dead anyway ... (GD)

EGB

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2565
    • Zobacz profil
    • http://www.finowie.skijumping.pl
Francuzcy SKOCZKOWIE
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 04, 2003, 11:38:28 »
Proszę bardzo - tutaj macie porcję Emusiów :-))
Dzięki najkoffańszej Jacq (cmok) (cmok) (cmok) (cmok)

Emuś po raz pierwszy

Emuś po raz drugi

Emuś po raz trzeci
I won\'t listen to anyone\'s last words
There\'s nothing left for you to say
Soon you\'ll be dead anyway ... (GD)