Nowa wersja forum już działa! Przez najbliższe dni będziemy je sukcesywnie poprawiać/usprawniać. Wszelkie uwagi i propozycje możecie zgłaszać tutaj:
http://forum.skijumping.pl/index.php/topic,4506.msg755026.html#new

Autor Wątek: Christian Ulmer (zakończył karierę)  (Przeczytany 94790 razy)

incia

  • Gość
Christian Ulmer:-))))
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 16, 2007, 16:52:22 »
o to jeszcze troszke poszperaj :shock:  :lol:
tak uhrmann jedynie on bo martinek nie wiadomo jak po tej kontuzjii :x  :cry:

Lila7

  • Gość
Christian Ulmer:-))))
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 16, 2007, 17:02:26 »
Napewno dobrze  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Przynajmniej ja bym chciała żeby było dobrze :)
ok poszperam  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Stare ale jare  :)  :)  :) :
(co on tu zrobił za dziwaczną minę) : :-D  :-D :



 :lol:  :lol:  :lol:



Ulmerek na najwyższym podium :



 :P  :P  :P  :P  :P

incia

  • Gość
Christian Ulmer:-))))
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 16, 2007, 17:10:21 »
może lub grymasić przed obiektywem aparatu :roll:  :wink: . na tym pierwszym to takie niby skupienie udaje hi hi :lol:  :wink: , albo myśli skoczyłbym lepiej :wink:
ale fajny wizualnie gościo cio :roll:  :shock:

Nothingness

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1358
    • Zobacz profil
Christian Ulmer:-))))
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 16, 2007, 20:38:17 »
eeee, mnie tam się nie podoba  :?
I przy całej sympatii do jego osoby uważam, że dobrze że nie leci do Japonii. Słaba forma i tyle...
A Martinek bankowo będzie się liczył w walce o medal!  :)
Much Ado about Nothing

incia

  • Gość
Christian Ulmer:-))))
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 17, 2007, 10:09:36 »
jak to się mawia rzecz gustu :wink:  :roll:

veninde i vinden.

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1378
    • Zobacz profil
Christian Ulmer:-))))
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 17, 2007, 17:09:47 »
Cytat: Lila7



jeeeezu (love)
ale boskie zdjęcie ;D
På Delikatessen sitter de beste av de beste
De har levd intenst for kver vår president
Og nasjonen, denne nasjonen
står de for evig og alltid i gjeld
[/color][/size]


dawniej Queen of Austria - stare dzieje :-D

Lila7

  • Gość
Christian Ulmer:-))))
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 17, 2007, 17:12:09 »
Mnie się wydaje że Ulmer ma coś w sobie...
 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Nothingness Gdzieś na forum wyczytałam że napisałaś
że wszystko zaczęło się od Hanniego ...muszę Ci powiedzieć
że u mnie było identycznie .. swoją przygodę ze skokami zaczęłam
od kibicowania Hanniemu na TCS .. jejku jaki on wtedy był doskonały
wygrał wszystkie 4 ... a jak mi się podobał !!!!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
MASAKRA !!!!!!  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D

Lila7

  • Gość
Christian Ulmer:-))))
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 17, 2007, 17:13:16 »
Cytat: Queen of Austria
Cytat: Lila7



jeeeezu (love)
ale boskie zdjęcie ;D


Fajowską minkę tu zrobił co nie ???  :lol:  :lol:  :lol:  :P  :P  :P

veninde i vinden.

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1378
    • Zobacz profil
Christian Ulmer:-))))
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 17, 2007, 17:16:59 »
Cytat: Lila7
Cytat: Queen of Austria
Cytat: Lila7



jeeeezu (love)
ale boskie zdjęcie ;D


Fajowską minkę tu zrobił co nie ???  :lol:  :lol:  :lol:  :P  :P  :P

baaardzo :lol: też takie robię podczas pozowania do zdjęć (haha2) ale naprawdę zdjęcie mi się podoba i chyba je sobie zapiszę do mojego tajnego folderu ;D
På Delikatessen sitter de beste av de beste
De har levd intenst for kver vår president
Og nasjonen, denne nasjonen
står de for evig og alltid i gjeld
[/color][/size]


dawniej Queen of Austria - stare dzieje :-D

Lila7

  • Gość
Christian Ulmer:-))))
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 17, 2007, 17:37:21 »
Hehe ..ja też nie cierpię jak ktoś mi robi zdjęcia ..
może Christianek też nie lubi ???  :P  :P  :P
Masz tajny folder ???  :lol:  :lol:  :lol:  
wow !!! kogo tam chowasz ???  :P

veninde i vinden.

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1378
    • Zobacz profil
Christian Ulmer:-))))
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 17, 2007, 17:39:46 »
Cytat: Lila7
Masz tajny folder ???  :lol:  :lol:  :lol:  
wow !!! kogo tam chowasz ???  :P

jasne, mam tajny folder, w którym przechowuję zdjęcia skoczków, piłkarzy itd. ;D
nikt poza mną nie ma do niego dostępu ;D
På Delikatessen sitter de beste av de beste
De har levd intenst for kver vår president
Og nasjonen, denne nasjonen
står de for evig og alltid i gjeld
[/color][/size]


dawniej Queen of Austria - stare dzieje :-D

Lila7

  • Gość
Christian Ulmer:-))))
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 17, 2007, 17:50:23 »
No to świetnie ... musze się sama zastanowić nad takim
folderem  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
a jakich lubisz piłkarzy ???  :P  :P  :P

veninde i vinden.

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1378
    • Zobacz profil
Christian Ulmer:-))))
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 17, 2007, 17:55:29 »
Cytat: Lila7
No to świetnie ... musze się sama zastanowić nad takim
folderem  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
a jakich lubisz piłkarzy ???  :P  :P  :P

dużo ich jest, ale wymienię tylko kilku ;D  : D. Jensen; D. Agger; N. Agger; S. Gerrard; S. Finnan; M. Joergensen; R. Wuertz itp. itd. ;D
På Delikatessen sitter de beste av de beste
De har levd intenst for kver vår president
Og nasjonen, denne nasjonen
står de for evig og alltid i gjeld
[/color][/size]


dawniej Queen of Austria - stare dzieje :-D

Lila7

  • Gość
Christian Ulmer:-))))
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 17, 2007, 18:08:52 »
Spox :P:P ani jednego nie kojarze  :P  :P  :P  :P

 :-D  :-D  :-D  :-D

Nothingness

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1358
    • Zobacz profil
Christian Ulmer:-))))
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 17, 2007, 19:24:27 »
Cytat: Lila7

 Gdzieś na forum wyczytałam że napisałaś
że wszystko zaczęło się od Hanniego ...muszę Ci powiedzieć
że u mnie było identycznie .. swoją przygodę ze skokami zaczęłam
od kibicowania Hanniemu na TCS .. jejku jaki on wtedy był doskonały
wygrał wszystkie 4 ... a jak mi się podobał !!!!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
MASAKRA !!!!!!  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D


Jejq, to były czasy! A jak się dowiedziałam, że Hanni kończy karierę, to było mi baaaaaardzo smutno....  :-(

Queen of Austria D. Jensen.... Coś mi to mówi...  :wink:

Hihi, ja też mam "tajny folder" ... z fajnymi zdjęciami....  (haha)
Much Ado about Nothing