Nowa wersja forum już działa! Przez najbliższe dni będziemy je sukcesywnie poprawiać/usprawniać. Wszelkie uwagi i propozycje możecie zgłaszać tutaj:
http://forum.skijumping.pl/index.php/topic,4506.msg755026.html#new

Autor Wątek: Austrian Team w komplecie  (Przeczytany 217219 razy)

Bimba

  • Gość
Austrian Team w komplecie
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 16, 2007, 19:34:24 »
Farelcia to i my sie dorzućmy... (jade) a potem będą nas wozic (brwi)

farafanelka

  • Gość
Austrian Team w komplecie
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 16, 2007, 19:50:10 »
Nawet nie musza, sama mohe ich wozic(haha) jak tylko prawko zrobie:D
To po ile? Po 2,50?(haha2)

Bimba

  • Gość
Austrian Team w komplecie
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 16, 2007, 20:01:56 »
(hmm) no wydaje mi sie że sie szarpnąc mozemy i im po 1 € rzucić... (brwi) a co niech znają nasz gest (haha2) (haha2)

jeśli plan zajęc pozwoli to sie teraz na prawko zapisze (jade) i sie za rok bede wprawiac na autostradach w Austrii (jak zdam (hihi) ) to tez moge za kierowce robić :D:D:D

Nothingness

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1358
    • Zobacz profil
Austrian Team w komplecie
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 16, 2007, 20:23:41 »
Ale fajna z nich rodzinka (haha) Niektóre zdjęcia są naprawdę boskie:D
Much Ado about Nothing

Margaret

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3306
    • Zobacz profil
Austrian Team w komplecie
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 16, 2007, 20:45:01 »
jakie śliczne zjdęciulka :D ajajajajaj
No sé si quedan amigos
Ni si existe el amor
Si puedo contar contigo
Para hablar de dolor
Si existe alguien que escuche
Cuando alzo la voz
Y no sentirme sóla...

Bimba

  • Gość
Austrian Team w komplecie
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 16, 2007, 22:54:09 »
śliczne zdjątka bo śliczne chłopaki =]



« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2007, 22:57:20 wysłana przez Bimba »

farafanelka

  • Gość
Austrian Team w komplecie
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 16, 2007, 22:57:49 »
Bimbus posada kierowcy w Austrian Teamie juz na Ciebie czeka:D


Uwielbiam te ich zdjecia z Zako;)

Bimba

  • Gość
Austrian Team w komplecie
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 16, 2007, 22:58:57 »
hihi w Tourbus mieszka 16 facetów... (hmm) biore to robote... od teraz :D:D

farafanelka

  • Gość
Austrian Team w komplecie
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 16, 2007, 23:06:39 »
Nawet bez prawka, co?(hihi) A nie potrzebuja tam na przyklad...sprzataczki?:D Bo ja jestem chetna!!!!!! I licze na protekcje od Pani Kierowcy(hihi)

Bimba

  • Gość
Austrian Team w komplecie
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 16, 2007, 23:09:22 »
hehe a tam prawko... nie widzialam policji w Austrii ani raz na autostradzie... ;)

oczywiście ze dostaniesz protekcje, list polecajacy :D:D i posade pierwszej gosposi (haha2)

czytalas na offtopie AUTow??

farafanelka

  • Gość
Austrian Team w komplecie
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 16, 2007, 23:29:42 »
A co tam, bo jeszcze nie zdazylam przeczytac?(ramiona)
A tam policajom najwyzej uciekniesz, z taka zawartoscia...(haha)

Austrain Team szaleje(haha2)

Bimba

  • Gość
Austrian Team w komplecie
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 16, 2007, 23:35:53 »
=]=]
Zako 2007 =]=] LGP =]=]

farafanelka

  • Gość
Austrian Team w komplecie
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 16, 2007, 23:37:10 »
A co robi Morgi? Czeka na Adama!!!(haha2)(brwi)
Fajna foteczka(kciuk)

Margaret

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3306
    • Zobacz profil
Austrian Team w komplecie
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 17, 2007, 06:29:35 »
hehe te koło autobusu są cudowne, ja sie pisze na jakiegoś ich psychologA :D
No sé si quedan amigos
Ni si existe el amor
Si puedo contar contigo
Para hablar de dolor
Si existe alguien que escuche
Cuando alzo la voz
Y no sentirme sóla...