Nowa wersja forum już działa! Przez najbliższe dni będziemy je sukcesywnie poprawiać/usprawniać. Wszelkie uwagi i propozycje możecie zgłaszać tutaj:
http://forum.skijumping.pl/index.php/topic,4506.msg755026.html#new

Ankieta

Będzie Ci go brakować? :D

aczej nie
4 (8%)
a pewno nie
9 (18%)
aczej tak
11 (22%)
a pewno tak
26 (52%)

Głosów w sumie: 120

Autor Wątek: koniec kariery Svena Hannawalda  (Przeczytany 23452 razy)

ewolinda

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1036
    • Zobacz profil
    • http://www.ewolinda.blog.pl
koniec kariery Svena Hannawalda
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 04, 2005, 15:08:06 »
Cytuj
kiedys i Małysz bedzie konczyc kariere i ciekawe czy i Niemcy beda tak mówic ?? watpie bo w Niemczech Adam jest uwazany za wielkiego sportowca!! i my musimy tez pokazac klase aa nie tu sie cieszyc

Mądrze piszesz  :wink:

Cytuj
Nie chodzi ze bedziemy plakac!! tylko szkoda ze odzeszdł bo był dobrym zawodnikiem i skoki troche na tym traca!! troche wiecej rozumu i szanowania takich zawodników jak Hanwald itd. !!

Szacunek należy sie każdemu zawodnikowi . Nie wiem czy pamietacie,jak Małysz przepraszał Niemców za zachowanie polskich kibiców ? Moze skoro już nie szanujcie Svena ,to posłuchajcie opinii kogoś,kogo szanujecie ?:)
Cytuj
ale jaki naprawde jest Hanni tego raczej na wlasnej skorze sie nie przekonam.

Wreszcie coś sensownego. Skoro go nie znamy ,nie powinniśmy go obrazac :)
Cytuj
Kto zgadnie o jaki skok Haniego mi chodzi?

Pewnei jakis nie udany ? Może SLC 2002 ,ten z podpórką ?

Fot.AFP

EmilTS

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 78
    • Zobacz profil
koniec kariery Svena Hannawalda
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpień 04, 2005, 15:25:16 »
chodzi o inny skok podpowiem ze mialo to miejsce w Finlandii  :-D

ewolinda

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1036
    • Zobacz profil
    • http://www.ewolinda.blog.pl
koniec kariery Svena Hannawalda
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpień 04, 2005, 15:47:23 »
Kuusamo
2002-11-29
Kuusamo
2002-11-30  ???

Fot.AFP

Justyna

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 5971
    • Zobacz profil
koniec kariery Svena Hannawalda
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpień 04, 2005, 16:16:59 »
Cytat: grzeeech
Tak jak pisałem bedzie mi brakowało troche tej kibicowskiej adrenalinki, tego przekrzykiwania sie z kibicami niemieckimi głównie z lat 2002 i 2003. To były piękne lata. Można powiedzic że dziś dobiegła końca pewna epoka, chociaż może jeszcze zmieni zdanie ? :wink:


z Grzeechem to ja sie zawsze zgadzam  :wink:
Mnie tez bedzie go bardzo brakowac tylko z tego względu  :lol:  Ta wojna Polsko-niemiecka, to dodawało skokom smaku  :P  Zawsze sie czekało który będzie Adam i Sven, który po udanym skoku dostawał napadu histerii  :wink: Kurczę...będzie smutno bez niego, bo był fajną osobowością. Ja wolę rywalizacje Adama ze Svenem niz Adama z .....tym Jaskiem  :?  :? Pamietam ze keidy w formie był Sven to Adam słabo skakał ale i na odwrót. JAk Adaś szybował po wszelkie trofea to Sven skakał na bule :wink:  :wink:
Nie zapomnę Harrachova w 2002 roku na którym byłam i tego zachowania antypolskiego 8) po którym rozpetało sie piekiełko, a poźniej piekne przywitanie w Zakopanem, na mych własnych oczach widzialam jak sie dziecko cieszyło :wink:  :-)) Niezapomniane chwile....hehehe
Na pewno będzie mi go brakowac  :P  :P  :P  Oj na pewno  :cry:

ps. zgadzam się że jest to koniec pewnej epoki, pewnej pieknej sportowej historii  :P  :cry:
Kochamy ADAMA MAŁYSZA

Miss Swiss

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1223
    • Zobacz profil
    • http://www.simiammann.friko.pl/news.html
koniec kariery Svena Hannawalda
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 04, 2005, 16:58:04 »
Co do Svena, to jest mi on właściwie obojętny. Płakać na pewno nie będę. Miał swoje dziwne zachowania w czasie kariery (np. momenty antypatii wobec polskich kibiców przed rzucaniem w niego śnieżkami następnie nagłaśnianie sprawy o rzucaniu śnieżkami podczas gdy 2 innych skoczków którzy naprawdę wtedy oberwali starało się zatuszować sprawe i obrócić w żart) a miał i dobre (radość i pojednanie w Zakopanem, osiągnięcia w TCS...). Chwilami pokazywał klasę, a chwilami jej brak. Sportowiec jak każdy, co miał zrobić to pewnie juz zrobił. Miłej emerytury mu życzę :P

ToMeK121

  • Gość
koniec kariery Svena Hannawalda
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 04, 2005, 17:26:17 »
aa mnie dalej zastanawia ta ankieta!! chyba raczej moderator powinien ja zmienic!! gdyz no nieładnie!! inni tez chca brac w niej udział aaa nie ma chodz jednej pozytywnej (lub obojetnej) opcji !! :cry:

grzeeech

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
koniec kariery Svena Hannawalda
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 04, 2005, 20:15:30 »
Cytat: EmilTS
brakuje wam Hanniego? o biedni...

To nie tak do końca  :) Brakować mi będzie tej rywalizacji, tego życzenia mu złego wiatru, spóźnionego wybicia, lądowania na buli w każdym skoku.  (haha) Tego że nawet jak Adam zajmował 13 miejsce w konkursie to radość była z tego że Hanni był dalej czyli 17-ty  :-o Kto wygrał wtedy konkurs było w drugiej kolejności. Najważniejszy był Adam i Sven. Tak właśnie było wśród najnormalniejszych polskich kibiców. Nikt go z nas nie wyzywał, nie rzucał śnieżkami to była tylko czysto sportowa rywalizacja miedzy dwoma skoczkami i rywalizacja między kibicami naszymi i niemieckimi,rywalizacja miedzy POLAKIEM i NIEMCEM  :twisted:
Niektórzy może do tego sie nie przyznają ale tak to właśnie wyglądało i tego mi właśnie troche bedzie brakować  :cry: No chyba że Ahonen zmieni obywatelstwo na niemieckie  (haha)  :-))
YOU\'LL NEVER CLICK ALONE
http://www.pavel.pl - Oficjalna strona kibiców złotoryjskich

ewolinda

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1036
    • Zobacz profil
    • http://www.ewolinda.blog.pl
koniec kariery Svena Hannawalda
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 04, 2005, 22:13:23 »
Cytuj
nagłaśnianie sprawy o rzucaniu śnieżkami podczas gdy 2 innych skoczków którzy naprawdę wtedy oberwali starało się zatuszować sprawe i obrócić w żart

Możesz rozwinać ? :)
Cytuj
inni tez chca brac w niej udział aaa nie ma chodz jednej pozytywnej (lub obojetnej) opcji !!

No włąśnie,chyba forum powinno byc miejscem,gdzie każdy moze wyrazić swoje zdanie :)
Cytuj
Nikt go z nas nie wyzywał, nie rzucał śnieżkami to była tylko czysto sportowa rywalizacja miedzy dwoma skoczkami i rywalizacja między kibicami naszymi i niemieckimi,rywalizacja miedzy POLAKIEM i NIEMCEM

Taaak,taka rywalizacja nadawała smak skokom,było wiecje emocji  :wink:

Fot.AFP

Justyna

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 5971
    • Zobacz profil
koniec kariery Svena Hannawalda
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 04, 2005, 23:09:00 »
Cytat: grzeeech
Cytat: EmilTS
brakuje wam Hanniego? o biedni...

To nie tak do końca  :) Brakować mi będzie tej rywalizacji, tego życzenia mu złego wiatru, spóźnionego wybicia, lądowania na buli w każdym skoku.  (haha) Tego że nawet jak Adam zajmował 13 miejsce w konkursie to radość była z tego że Hanni był dalej czyli 17-ty  :-o Kto wygrał wtedy konkurs było w drugiej kolejności. Najważniejszy był Adam i Sven. Tak właśnie było wśród najnormalniejszych polskich kibiców. Nikt go z nas nie wyzywał, nie rzucał śnieżkami to była tylko czysto sportowa rywalizacja miedzy dwoma skoczkami i rywalizacja między kibicami naszymi i niemieckimi,rywalizacja miedzy POLAKIEM i NIEMCEM  :twisted:
Niektórzy może do tego sie nie przyznają ale tak to właśnie wyglądało i tego mi właśnie troche bedzie brakować  :cry: No chyba że Ahonen zmieni obywatelstwo na niemieckie  (haha)  :-))


(haha2) brawa za odwagę Grzeech :-)) (haha2)
Ja wprawdzie tego nie napisałam, ale tak było. Adam dobrze skoczył
- cieszymy sie, Svenowi poszło o wiele gorzej- podwójna radosc  :wink:  :wink:  Hehhehehehe przynajmniej tak było u mnie na początku  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:  :oops: Zawsze patrzyło sie na tych dwóch zawodników. A szczególnie kiedy Sven deptał Adamowi po piętach  :P  A Olimpiada :shock: :-)) I ten "nieszczesny" upadek.....ajc ile wspomnien z nim  :roll:  Oj będę płakac za tymi czasami (placze)  :wink: Zwyciestwa Jaska z Adamem i odwrotnie mnie tak nie wzruszają  8)

Cytat: ToMeK121
aa mnie dalej zastanawia ta ankieta!! chyba raczej moderator powinien ja zmienic!! gdyz no nieładnie!! inni tez chca brac w niej udział aaa nie ma chodz jednej pozytywnej (lub obojetnej) opcji !! :cry:

a ja ją wziełam za całkiem udaną prowokację jak i całkiem dobry żart :-))
Trafił w moje poczucie humoru  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:
Kochamy ADAMA MAŁYSZA

.

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 624
    • Zobacz profil
koniec kariery Svena Hannawalda
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 04, 2005, 23:47:22 »
No patrzcie jakoś moderatorzy nic nie widzą złego w tej ankiecie  :wink:
Justyna Ty wiesz co dobre  8)

Cytuj
Na pewno wam sie polepszy. Propo mnie jest 1 skok Hannawalda ktory moge ogladac bez przerwy. Pewnie sie domyslacie ktory


Oba skoki z Kuusamo były świetne :-)
a ja mam jeszcze skok z Willingen w którym H wylądował zaledwie na 108 metrze, ku wielkiemu rozczarowaniu niemieckich kibiców (i mojej wielkiej radości  :wink: )

Cytuj
slyszac opinie innych skoczkow i tych ktorzy go znali osobiscie mozna odniesc wrazenie ze byl pyszalkiem i bufonem


Mam takie same odczucia. Nie cierpię pyszałków. Nie cierpię Niemców. A pyszałkowatych niemców??? sami sobie odpowiedzcie..


Cytuj
ps. zgadzam się że jest to koniec pewnej epoki, pewnej pieknej sportowej historii   :P  :cry:


dupa jasiu  :P

Ta historia trwa, tyle że H jest za słaby by w niej dalej uczestniczyć. Zresztą skoczek to był z niego tylko trochę powyżej przeciętnej. A że szwablandia potrzebowała gwiazdora, to media zrobiły nim właśnie jego. Proste.

grzeeech

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
koniec kariery Svena Hannawalda
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpień 05, 2005, 03:33:32 »
Cytat: Justyna
(haha2) brawa za odwagę Grzeech :-)) (haha2)
Ja wprawdzie tego nie napisałam, ale tak było. Adam dobrze skoczył
- cieszymy sie, Svenowi poszło o wiele gorzej- podwójna radosc  :wink:  :wink:  Hehhehehehe przynajmniej tak było u mnie na początku  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:  :oops: Zawsze patrzyło sie na tych dwóch zawodników. A szczególnie kiedy Sven deptał Adamowi po piętach  :P  A Olimpiada :shock: :-)) I ten "nieszczesny" upadek.....ajc ile wspomnien z nim  :roll:  Oj będę płakac za tymi czasami (placze)  :wink: Zwyciestwa Jaska z Adamem i odwrotnie mnie tak nie wzruszają  8)

A czego mam sie niby bać  :twisted: Wyrażam tylko swoją opinię i opinię ogromnej rzeszy kibiców Adama i mam gdzieś co pomyślą o mnie fanowie Finów, Norwegów czy Niemców  >: Całą istota kibicowania są sympatie i antypatie. Bez tego to nie ma emocji, są "flaki z olejem" zamiast prawdziwego kibicowania. To tak jakbym pojechał na mecz Polska - Anglia w piłke nożną, siadłbym na stadionie w Chorzowie i kibicował bym Polsce ale jak wygrałaby Anglia to też byłoby fajnie  (grr)  (niepowiem)  Bo to jest sport, wygrywają lepsi bla bla bla  :o Wygrywać ma zawsze Polska i reszta niech idzie w cholere  :twisted:  (haha) Ale mnie poniosło....  :D  :wink:  
Cytuj
a ja ją wziełam za całkiem udaną prowokację jak i całkiem dobry żart :-))

Ankieta jako żart  i prowokacja się jak najbardziej udała :mrgreen: Zrozumiałem to po kilku następnych postach Dumnego Polaka    :twisted:
Cytat: Dumny Polak
Oba skoki z Kuusamo były świetne :-)
a ja mam jeszcze skok z Willingen w którym H wylądował zaledwie na 108 metrze, ku wielkiemu rozczarowaniu niemieckich kibiców (i mojej wielkiej radości  :wink: )

Lądowanie na buli w PŚ to było to, ale podparty skok w SLC wywołał o wiele więcej emocji bo dał Adasiowi srebrny medal olimpijski. I nie ma tu co sie doszukiwac przypadkowości. Sven miał pewne srebro ale chciał zaryzykować owe srebro aby zawalczyc o złoto, nie udało się i taki jest sport  :twisted:
Co do skoku w Willingen w 2003 roku to ten skok praktycznie zakonczył jego kariere. Od niego wszystko sie rozpoczeło. Potem była klęska na MŚ w Predazzo, przegrana Kryształowa Kula mimo sporej przewagi i załamanie psychiczne. Po tym już się nie podniósł. Za rok przyjechał do Zakopanego w rok po swoich wielkich zwyciestwach no i skoczył na bule w sobote a w niedziele już nie wystartował. Wtedy był już prawdziwy koniec, który dopiero teraz został oficjalnie ogłoszony.
Cytuj
dupa jasiu  :P
Ta historia trwa, tyle że H jest za słaby by w niej dalej uczestniczyć. Zresztą skoczek to był z niego tylko trochę powyżej przeciętnej. A że szwablandia potrzebowała gwiazdora, to media zrobiły nim właśnie jego. Proste.

Nie do końca sie rozumiemy. Mówiąc "Koniec pewnej epoki" mieliśmy na myśli koniec tej wielkiej rywalizacji miedzy Adamem a Svenem. To naprawde było "coś" co bedziemy długo pamiętać i coś co nawet nie umywa sie do rywalizacji z Ahonenem czy Ljokelsoeyem. Nie posądzaj mnie o to, że będe płakał z powodu jego przejscia na emeryture  :D
YOU\'LL NEVER CLICK ALONE
http://www.pavel.pl - Oficjalna strona kibiców złotoryjskich

EmilTS

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 78
    • Zobacz profil
koniec kariery Svena Hannawalda
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpień 05, 2005, 09:00:26 »
Dumny Polaku i grzechu nic ujac :lol: Ten 2 skok w Kuusamo to bylo cos niesamowitego wiecie ze to drugi co do krotkosci skok w historii skokow w Pucharze Swiata na K-120?  :-D A tak w ogole Hanni byl jedynie zawodnikiem ktory utrudnial wielkiemu Adamowi Malyszowi zdobycie Krysztalowej Kuli ( zreszta marnie utrudnial) wiec dajcie sobie spokoj bo od Hanniego bylo lepszych w trakcie jego kariery kilku skoczkow a whistorii skokow to dziesiatki...

Justyna

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 5971
    • Zobacz profil
koniec kariery Svena Hannawalda
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpień 05, 2005, 10:00:47 »
O ile pamiętam rywalizacja ze Schmittem nie wzbudzała takich emocji co z Hannim  :lol:  :) Zresztą w tamtych czasach faworytów było tylko dwóch, albo Adam albo Sven. Pozniej doszło kilku skoczków, Janne i cała ekipa skandynawska  :roll:  :roll:  :roll:  :?
Dlatego uważam i zdania nigdy nie zmienię że owe czasy były najpiekniejszym skokowym okresem  :P  A najlepszy był sezon 2002/2003  :P kiedy to Hanni wygrał w Zakopcu, a poźniej Adam zdobył dwa złota :-))
Kochamy ADAMA MAŁYSZA

EmilTS

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 78
    • Zobacz profil
koniec kariery Svena Hannawalda
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpień 05, 2005, 11:18:52 »
czasy byli piekne bo Adam wygrywal. Pewnie dla nas kibicow nie wazne czy walka by byla ze Svenem Schmittem Pettersenem czy Fatkulliem ( chociaz pojedynki z Niemcami wywoluja dodatkowe emocje :twisted: ) wazne by Adam wychodzil zwyciesko.

grzeeech

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
koniec kariery Svena Hannawalda
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpień 05, 2005, 11:50:11 »
Nie bez znaczenia też był fakt że Hannawald w 2002 roku po MŚ w lotach tak sie wypowiedział o polskich kibicach jak sie wypowiedział. Tego nikt nigdy mu nie zapomniał.
YOU\'LL NEVER CLICK ALONE
http://www.pavel.pl - Oficjalna strona kibiców złotoryjskich