Nowa wersja forum już działa! Przez najbliższe dni będziemy je sukcesywnie poprawiać/usprawniać. Wszelkie uwagi i propozycje możecie zgłaszać tutaj:
http://forum.skijumping.pl/index.php/topic,4506.msg755026.html#new

Autor Wątek: Blond wypłosze i inne :)  (Przeczytany 75894 razy)

claryy

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1526
    • Zobacz profil
Blond wypłosze i inne :)
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 07, 2011, 19:42:54 »
no to możemy wywnioskować że \'blond wypłosze\' są podobnego rodzaju :D taki sam kolor włosów musi o czymś świadczyć. :D

Nikita Messi

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 51
    • Zobacz profil
Blond wypłosze i inne :)
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 07, 2011, 20:38:22 »
A co powiecie o pani Stoch? Jest chyba najlepsza ze wszystkich wypłoszy, ale i tak jej nie lubię :P

andzikq

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 651
    • Zobacz profil
Blond wypłosze i inne :)
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 07, 2011, 20:39:51 »
Mrr dzieję się tu dziewczynki widzę :))

Oluksandra

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 827
    • Zobacz profil
Blond wypłosze i inne :)
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 07, 2011, 20:48:50 »
Cytat: Nikita Messi;669056
Jest chyba najlepsza ze wszystkich wypłoszy


a to prawda. ;) nawet się nieźle prezentuje

sierra forum

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 529
    • Zobacz profil
Blond wypłosze i inne :)
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 07, 2011, 21:48:54 »
Jakoś dziewczyny/zony skoczkow nie ciesza sie zbytnio sympatia wsrod fanek... Ale trudno sie dziwic
 Chociaz Ewa Stoch wydaje sie sympatyczna

billiejean

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
Blond wypłosze i inne :)
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 07, 2011, 23:01:58 »
dziewczyna stocha jest ladna nawet xd a reszta hmm Shmita tez byla ladna bo chyba juz  znia nie jest ... ale nie byla blondynka xd
"I\'m starting with the man in the mirror
I\'m asking him to change his ways
And no message could have been any clearer
If you wanna make the world a better place
Take a look at yourself, and then make a change"-M.J.

Szeregowiec Martu$$ka

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2705
    • Zobacz profil
    • http://martusskaaa.blog.pl
Blond wypłosze i inne :)
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 07, 2011, 23:14:13 »
Nie uogólniajcie, np. żona Janne też jest blondynką, a w żaden sposób nie pasuje do przedstawianego przez Was modelu "blond dziewczyny skoczka" :)

 JANNE ON PARAS! (fin)                 MASCHT! :)
   


myszka18

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 55
    • Zobacz profil
Blond wypłosze i inne :)
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 08, 2011, 06:50:17 »
a blond to taki ładny kolor... :( (jestem blondynką i nie oddałam bym swojego blondu nawet za Johny Deep\'a pod choinką). Troszku szkoda tylko, że przez szał białych kozaczków zaczął się kojarzyć z nurtem bania u cygana i do przodu;p. Ciekawa jestem tylko, kiedy wśród skoczków zapanuje moda na blachary pełną gębą- czarne wyprostowane włosy, białe najaczki, podkład w odcieniu odpowiednim dla Naomi Cambell i ilość tuszu skutecznie katująca nawet najgrubsze rzędy ^^.
A co do pań Ahonen i Stoch- bardzo ładne dziewczyny^^ zwłaszcza Finka-  miło było patrzeć, jak przyjeżdżała kibicować Janne na zawodach
Życie człowieka jest świadomą cząstką wieczności. Cudowną, właśnie, ze względu na tę świadomość.

W. Grzeszczyk

Szeregowiec Martu$$ka

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2705
    • Zobacz profil
    • http://martusskaaa.blog.pl
Blond wypłosze i inne :)
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 08, 2011, 08:26:09 »
O ludzie, nie strasz! Przecież takie blachary to całkowite bezguście, przynajmniej moim zdaniem. I nie przesadzajmy z dziewczynami skoczków, żadna w nawet najmniejszym stopniu tak nie wygląda. Na szczęście o.o

 JANNE ON PARAS! (fin)                 MASCHT! :)
   


claryy

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1526
    • Zobacz profil
Blond wypłosze i inne :)
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 08, 2011, 17:21:21 »
myszka18 chodzi raczej o \'blond wypłosza\' który się za dużo nosi i jest typową blondynką :D

sierra forum

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 529
    • Zobacz profil
Blond wypłosze i inne :)
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 08, 2011, 17:32:43 »
Wiadomo, o kogo chodzi xD
  Ja tam zadnego urazu do blondynek
 nie mam, chociaz sama mam czarne włosy(naturalne)

andzikq

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 651
    • Zobacz profil
Blond wypłosze i inne :)
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 08, 2011, 17:37:19 »
Dzieję się tu wiele osobiście nie mogę z "laski od kota" jestem jej fanką
Co jeszcze mogę powiedzieć o Ewa Stoch wydaję się sympatyczna i to chyba jedyna, którą lubię ;)

claryy

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1526
    • Zobacz profil
Blond wypłosze i inne :)
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 08, 2011, 17:47:45 »
Cytat: andzikq;669120
Dzieję się tu wiele osobiście nie mogę z "laski od kota" jestem jej fanką


dobra dobra :D. nie mogę się doczekać jej kolejnego komentarza :D
Ja posiadam taki ciemny blond ale mam zamiar zmienić go na taki ciemny czerwony :D.

vamitha

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 452
    • Zobacz profil
Blond wypłosze i inne :)
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 10, 2011, 18:23:37 »
hahahaha jak i temat, co do stocha to laska jest z Proszowic, a mój tata wystawiał jakies faktury panu Stochowi, bo mój tatusiek pracuje w proszowicach xD xD

Zuzaa

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 646
    • Zobacz profil
Blond wypłosze i inne :)
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 10, 2011, 18:32:07 »
Wg. mnie to ta żona Stocha fajna nawet się wydaje ;) A o tej od kota to nie słyszałam ;D ( ale teraz już wiem ) ;P