Nowa wersja forum już działa! Przez najbliższe dni będziemy je sukcesywnie poprawiać/usprawniać. Wszelkie uwagi i propozycje możecie zgłaszać tutaj:
http://forum.skijumping.pl/index.php/topic,4506.msg755026.html#new

Autor Wątek: O wszystkim i o niczym:)  (Przeczytany 22051 razy)

Poison girl

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1815
    • Zobacz profil
O wszystkim i o niczym:)
« dnia: Listopad 15, 2013, 20:42:42 »
No więc jak wskazuje nazwa gadamy o czym tylko chcemy:)

luna00

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 360
    • Zobacz profil
O wszystkim i o niczym:)
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 15, 2013, 20:47:10 »
własnie gadałam z koleżanką z Austrii i podobno mocnym echem odbił sie, romans Morgiego w kadrze. Koledzy byli zli.
Im cięższa jest walka tym większe zwycięstwo- cyrk motyli.

Jarek

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 11199
    • Zobacz profil
O wszystkim i o niczym:)
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 15, 2013, 20:49:17 »
To było do przewidzenia, i wcale sie reszcie kadry nie dziwie. Bo jak to wygladało ze np. Koflera masowała a z Morgim co innego. :/

luna00

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 360
    • Zobacz profil
O wszystkim i o niczym:)
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 15, 2013, 20:52:38 »
to też ale bardziej chodziło że ktoś z tej 2 -jki bedzie musiał odejść, i to raczej nie Morgi, a ona podobno dobra w swym fachu jest
Im cięższa jest walka tym większe zwycięstwo- cyrk motyli.

Poison girl

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1815
    • Zobacz profil
O wszystkim i o niczym:)
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 15, 2013, 20:53:10 »
No ja się w sumie nie dziwię tym bardziej ze sprawiał wrażenie idealnego męża,a tu masz...

Jarek

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 11199
    • Zobacz profil
O wszystkim i o niczym:)
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 15, 2013, 20:53:41 »
Jej juz dawno nie ma w teamie. Wywalili ja.

luna00

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 360
    • Zobacz profil
O wszystkim i o niczym:)
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 15, 2013, 20:57:13 »
ona też podobno niezłe ziółko, ale związek ją tolerował bo jest dobra w swym zawodzie i sie dobrze dogadywała z chłopakami
Im cięższa jest walka tym większe zwycięstwo- cyrk motyli.

luna00

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 360
    • Zobacz profil
O wszystkim i o niczym:)
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 15, 2013, 21:00:27 »
no własnie wiem że jej nie ma dlatego chłopaki byli zli. i trenejro postanowił żeby Morgi i reszta troche odsiebie odpoczeli. I T. sam praktycznie całe lato trenował
Im cięższa jest walka tym większe zwycięstwo- cyrk motyli.

Jarek

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 11199
    • Zobacz profil
O wszystkim i o niczym:)
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 15, 2013, 21:01:36 »
To ze dobrze sie dogadywala z chłopakami to dobrze, ale wcale nie musiała sie zgdzac na sex z Thomasem, albo on na sex z nia. Założe sie iż albo którys zawodnik ich przyłapał albo Alex.
Pointer dobrze zrobił, ale obawiam sie że nadal moze panowac nieprzyjemna atmosfera tam.
« Ostatnia zmiana: Listopad 15, 2013, 21:06:13 wysłana przez Jarek »

luna00

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 360
    • Zobacz profil
O wszystkim i o niczym:)
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 15, 2013, 21:12:23 »
no podobno juz jest ok. chlopaki mają jeden cel soczi i na tym sie skupiaja. Ale Morgi jest na cenzurowanym, wiedzą ze jest dobry i niechca z niego rezygnować. podobno celem Alexa jest zloto bo chce przejsć do historii jako najlepszy trener
Im cięższa jest walka tym większe zwycięstwo- cyrk motyli.

Jarek

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 11199
    • Zobacz profil
O wszystkim i o niczym:)
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 15, 2013, 21:14:37 »
Mam nadzieje że juz jest w miare ok.

luna00

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 360
    • Zobacz profil
O wszystkim i o niczym:)
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 15, 2013, 21:23:55 »
szkoda troche że tak sie porobiło wydawało mi sie jak zaczynali,że są super zgranym teamem,ale jak Gregor zaczął odnosić sukcesy to jak by coś pękło
Im cięższa jest walka tym większe zwycięstwo- cyrk motyli.

Jarek

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 11199
    • Zobacz profil
O wszystkim i o niczym:)
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 15, 2013, 21:27:14 »
Eee, wtedy tez byli zgrani. Dopiero przez ten nieszczesny romans sie wszystko posoliło.

luna00

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 360
    • Zobacz profil
O wszystkim i o niczym:)
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 15, 2013, 21:29:43 »
szkoda ale może Morgi sie zakochał a serce nie wybiera...
Im cięższa jest walka tym większe zwycięstwo- cyrk motyli.

Jarek

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 11199
    • Zobacz profil
O wszystkim i o niczym:)
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 15, 2013, 21:32:25 »
Albo to ona w nim, a ten skorzystał z darmowej okazji na sex...